Aaaawl-riiighty-theeen

Vad i helvete har jag gett mig in på?
Här har man fått för sig idén att man ska försöka underhålla läsare genom att skriva random saker och "roliga" saker som händer i mitt liv och min närvaro. *sigh*
Aja
Martin var namnet! o jag fick denna briljanta idén att starta en blogg när jag bröt mot en av mina egna regler och satt och läste en herrans massa bloggar! Fick lite av en uppenbarelse..."fan, lite av det här är ju fan roligt att läsa! och rent av underhållande!"
Fröt som sådde idén om denna blogg var alltså......" pffft, det där kan väll jag också göra"
Jag menar, hur svårt kan det vara att skriva en underhållande text. För det händer en heeel del i focked up saker i min närvaro som får mig att ligga dubbelvikt och kipandes efter andan. Så varför inte dela med sig =)
Delad glädje är väll dubbel glädje, right?
Anyways, jag är arton år gammal dvs att jag spenderar för mkt pengar på krogen och andra trevliga upplevelser
som en fattig student egentligen har råd med. MEN DET SKITER JAG I! :D
Jag kommer ifrån Linköping i men bor just nu i Gimo i ett elevboende för en skola som jag inte tänker nämna vid namn pga att om jag gör det så kan skolledningen av ultra h4xxz00r och googla på det.
Men eftersom alla som nånsin kommer läsa denna blogg lär nog känna mig och bör känna till vilken skola jag går på. Men hädanefter så kommer jag kalla skolan för *trumvirvel* ....eh....ehrm....
Fan kommer inte på ngt...LÄMNA FÖRSLAG SOM KOMMENTARER!
För att blir liiite mer seriösa...
Denna blogg är en såkallad helt onödig blogg :D
Den kommer skilja sig jävligt hårt ifrån alla glittriga fjortisbloggar och snuskiga kändisbloggar.
Om jag någonsin lägger upp ett inlägg med rubriken "Dagens outfit", leta genast upp mig och slå  mig stenhårt på skenbenet med en slägga på minst tjugo kilo.
NEJ, denna blogg kommer vara totalt pointless och random, för det är så min humor är! :D Simple as that!
Den kommer ABSOLUT inte vara grammatisk korrekt, eftersom jag troligen alltid kommer blogga kvällstid och det troligtvis är mer än fyra timmar sens senaste kaffe intaget.
Underförstått är att den kommer vara lika proppfull med stavfel som ronny och ragges överläppar är fulla av snus.
Jag har nu skrivit mer under så här kort tid än vad jag oftast lyckats göra under mina pluggtimmar när jag ska skriva vettiga saker såsom uppsatser och analyser.
Så nu tänker jag lägga av.
SLUTORD!
Om jag inte får någon respons på att någon läser denna blogg (typ som kommentarer här eller på facebook) så kommer jag med all säkerhet sluta blogga för då känns det ganska fjantigt och onödigt.
Janzén

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här har du lite respons!

2010-10-05 @ 19:48:46
URL: http://ramstedts.blogg.se/
Postat av: henrik

jobbigt med lärare som är ultra h4xxz00r, i feel you

2010-10-05 @ 19:54:42
Postat av: anna

"Om jag någonsin lägger upp ett inlägg med rubriken "Dagens outfit", leta genast upp mig och slå mig stenhårt på skenbenet med en slägga på minst tjugo kilo."



...lägger-på-minnet :D

2010-10-05 @ 19:55:14
Postat av: Rathsacckeeeen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, skit kul -.-

2010-10-05 @ 20:01:38
Postat av: ida

hahahaha go for it martin!

2010-10-05 @ 20:19:47
URL: http://idasander.devote.se
Postat av: Danne

Aj vill läs it!

2010-10-07 @ 11:56:18
URL: http://dannydee.bloggagratis.se/
Postat av: Danne

Och btw, att du faktiskt redan nämnt att du bor på ett elevhem i Gimo borde väl lärarna kunna googla! Martin + gimo + student... HERE'S THE BLOG!! :D

2010-10-07 @ 11:58:20
URL: http://captainawesome.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0