blogg reform och förklaring...

okej...anledningen till att jag inte har uppdaterat på ett bra tag är väldigt enkel
JAG HAR INGET FUNGERANDE JÄVLA SKRIVBORD! och jag har inte varit så sugen på att blogga med on screen keyboard ( vilket jag tvungen att använda nu) mkay?
iaf, bloggen kommer förändras nu...den kommer att bli en mer normal "every day" blogg.
kände att det var jävligt svårt att uppdatera ofta med ngt kul att läsa för er...
alltså, när jag skaffar ett vettigt tangentbord så kommer bloggandet att återupptas och med nya kläder!
tills dess... får ni en bild att fnittra åt
peys!
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första. Fnissig bild (Y)

Fördet andra så tycker jag allt att du skulle kunna skriva ett långt långt inlägg med ditt screen keyboard om du verkligen ville! Så det så. Bara att sätta igång att vilja vet du :*

2010-10-27 @ 17:36:27
Postat av: Johanna

Och det var ju såklart av mig det där förra.. missade sånt där som att skriva namn

2010-10-27 @ 17:38:17
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0