Humor inlägg? Ääh va fan...

För att denna blogg inte ska dö det första som händer så ska jag försöka uppdatera ganska ofta nu i början!
Såå...vad ska jag skriva såhär på småtimmarna?
För att hålla allt i humorns tecken så kan jag säga att min dag började med att jag mådde skit verkligen när jag vaknade imorse, helt jäkla kallsvettig och hela sängen var helt åt helvete. Så jag går upp för att sjukanmäla mig via datorn, lyckas självklart att pricka min hantel PERFEKT med min vänstra stortå på det första steget efter jag ställt mig upp! Fortfarande jävla yr pga att jag precis har vaknat så kom den där smärtan vääääldigt smygandes och jag kände den fan i ca 10-15 sek!  Kan säkert roa er sadister där ute! Jag skulle tycka att det vore skit kul iaf, om det var någon annan det hände så att säga :P
Iaf, efter jag har svurit i tre minuter åt min tå som kändes som om den var lycka stor som gotland så sjukanmäler jag mig, sedan så väcker jag Robin (killen jag bor med) säger att jag inte ska till skolan och om han ska med bussen så måste han skynda sig som fan. Efter detta så går jag o lägger mig ( tog ett överdrivet stort steg över den där jävla hanteln) igen och somnar fan direkt.
Vaknar ungefär vid fyra tiden när alla kommer hem ifrån skolan, får lite käk av linnea som var schyst att hämta matlåda åt mig. Kände mig bra mkt bättre när jag fick mat i magen kan jag säga!
Resten av kvällen spenderades i huvuddel nere i den andra delen av boendet där det spelades diverse spel och grejjer.
Satt och garvade tillsammans med Frida när el paco satte på enya i sitt rum för att sedan stänga dörren och sitta där inne i ca en kvart  helt ensam. På grund av att jag får förbannat snevriden och pervers humor när jag umgås med Frida så fann vi detta extremt underhållande! Alone-time FTW! WOHO! Hahahaha!
Det har fan inte varit så rolig dag idag alltså...jävligt medioker och normal dag. Inte mkt att dela med sig till er läsare liksom.
BUT HAVE FAITH!
Jag lovar att det händer mkt fucked up saker, jag måste bara ha orken att lägga dom på minnet och orka skriva ner det här på bloggen :)
I framtiden så kommer det säkert komma upp lite bilder och kanske någon filmsnutt? Who knows...
Tills vidare så kan jag tipsa om DUSCHTURKEN! Video klippet finns på Fridas facebook och klart sevärt! Jag tror att det är en blivande klassiker!
Kan även passa på att be om ursäkt om att texten ser ut som det gör, blir ju fan inga radbrytningar! Tills jag kommer på hur man fixar det så får era ögonen blöda lite =) Det gör mina iaf när jag ska läsa igenom det jag precis har skrivit.
Nu ska jag fan sova, gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Enyafannr1

ENYA FTW!

2010-10-07 @ 17:10:42
Postat av: Anonym

GODNATT

2010-10-07 @ 17:25:05
Postat av: Linnea

Nice blogg Martin! blankbyte fixar du genom att hålla in shift när du byter rad ;)

2010-11-16 @ 11:26:06
URL: http://neaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0