Nu ska jag inte ordbajsa

Tjo!
Är stört seg och sliten efter gårdagens bravader i uppsala.
Stöört random kväll om man kollar på helheten!
Jag och Anna hade planerat att fly lite ifrån verkligheten så vi bestämmde att åka in till Uppsala och sätta oss på ngt mysigt ställe och dricka pilsner.
Vi hittade en schyst liten krog i trakterna runt domkyrkan som vi bestämde oss för att kolla in.
Vi satte oss och bärsade några timmar och hade allmänt trevligt.
Sen när det började bli bra jäkla kyligt ute så bestämde oss för att gå in och sätta oss ist...
Här började det gå utför!
Vi sätter oss bredvid några reedigt sköna snubbar som är väldigt glada i hågen och bjuder oss på diverse whiskey! :D
Typ tre timmar senare så var jag inte kompis med min mage längre, så jag tog en paus och vi blev vänner igen =)
Sen på hemfärden så gick jag o bar på någon jävla påse?
Jag hade ingen påse när jag kom dit? Vaa faan?
Sen när jag kom hem (04:00) så upptäckte jag att jag hade scorat en halv prinsesstårta och en bärs! :D
Gaalet glad såhär dagen efter kan jag säga!  Så nu sitter jag o äter tårta och lyssnar på Sleigh Bells...mår ganska bra.
Aja, snuskigt random kväll med många skratt...svårt att förklara hela kvällen utan att detta ska bli en hel jäkla roman, MEN TREVLIGT HADE VI! :D
Orkar inte skriva mer...dags för tårta!
Peys ut bröder!
brofist

Kommentarer
Postat av: Anna Edfast

Vet du hur många gånger jag sa till dig den kvällen att det var en tårta i påsen eller? ;D

2010-10-18 @ 23:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0