homecoming

you know the drill...det är kväll, det är sent, martin sitter uppe, han har inget att göra, han skriver av sig!
simple ^^
aja, vad har hänt sens sist jag skrev...
Studenten! Fuuuuck Yeah!  Kändes riktigt awesome men jävlar vad sorgligt att lämna alla underbara människor ifrån Forsmark!
Iochmed studenten så lämnade jag det som har varit mitt boende i två år för att flytta tillbaka till mitt linköping!
bor i skrivande stund hemma hos min far tills jag får tillgång till min awesome etta i ekholmen! längtar som bara den! oändliga möjligheter står vid min dörr! jag kan göra precis vad jag vill!
bara ett litet problem kvar att fixa, måste fan i mig fixa jobb snart så jag klarar mig själv!
sens hemflytten så har jag levt rövare och festat like theres no tomorrow! vilket har varit gryyymt! eftersom jag tog studenten i maj så kunde jag vara med på Johannas utspring på ljunkan och gratta henne och andra vänner :) en riktigt glad överraskning var att jag blev uppdragen på min gamla klass studentflak!
rent generellt kan man säga att jag festat med det gamla folket, folket innan forsmarkstiden, och gud vad kul det är när man känner att dom fortfarande finns kvar efter två år ^^,
men nu är det dags att börja varva ner lite med festandet (förutom midsommar, det gills inte) för nu ska jag börja fokusera mig på lägenheten och hur jag ska fixa med allt där. kommer troligen vara dubbelt så mkt att göra som jag tror så det är lika bra att göra sig redo :)
jag lovar att jag ska lägga upp bilder på lägenheten när det börjar se lite okej ut :)
nu ska jag nog dra på en film och dricka upp min öl ^^,
Kärlek, Respekt!
Janzén

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja läser Janne ;D

2011-06-21 @ 10:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0