Helg mitt i veckan

Well hello there!
Sitter i skrivande stund i varglyan och softar till schyst musik, stressar ner lite så att säga.
Verkligen välbehövligt har det varit! Har nu varit ledig i två dagar och har verkligen utnyttjat dom till max!
Har verkligen inte rört en fena och bara haft me-time. Ibland behövs det med!
Mycket som skulle gjorts på lägenheten, städning och allmänt plock och fix. Men som vanligt så skjuter vi på det liiite till.
~Whats new?~
Inte direkt något allts,  sens sist så har jag varit uppe i Forsmark och rockat röven av mig! Så INI helvete värt!
Gjorde av med på tok för mkt pengar men träffade nya människor och framför allt så fick man träffa Anna igen!
Riktig värd helg! Den bästa på länge!
Utöver det så knaprar livet på som vanligt, med en skönare känsla i magen sens besök i forsmark.
Kort sagt: Har en stressig vardag, men en bra vardag för jag unnar mig att stressa ner ordentligt ( på diskbergets bekostnad).
Skickar en shout out till personer som kunde fått en bättre start på detta år. Blir bara bättre nu!
Allt för idag, slut för idag!
Kärlek, Respekt
Pz
Janzén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0